2011. november 7., hétfő

Az első

A tornavideós fórumom után, úgy gondoltam, hogy egy blogon sokkal szebben össze lehet hozni a videókat, jobban lehet keresni, besorolni...úgyhogy itt folytatom és lassan átkerül minden ide! :)
Nagyrészt nem saját feltöltésekről van szó, hanem interneten összevadászott videókról!
Én magam - sajnos vagy nem sajnos - nem vagyok egy nagy fintesslady, csak szeretem rendszerezni ezeket a tornákat!
Ha csatlakozni szeretnél a linkgyűjtésbe, jelezd...azt hiszem megoldható!
Ha pedig próbáltad valamelyik tornát, szívesen fogadom a véleményed!

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nekem is van pár tornám, linkekkel, ha gondolod elküldöm neked és felrakod ide, de csak ha nem gond.
    Amik nekem vannak: Tracy Anderson, Jilian Michaels, ChaLean Extrem, Turbo Jam, Turbo Fire,most ennyi jut eszembe.
    dobj egy e-mailt nekem ha gondolod (niccike84kukaccitromailponthu)

    És jó, hogy van végre magyar letöltős oldal :-)

    Üdv:Niki

    VálaszTörlés